Az AMC 43 négyzetméteres közösségi standdal és három hazai kiállítóval jelenik majd meg, a kitelepüléssel azt szeretnénk elérni, hogy a magyar pálinka a régió kereskedelmi kapcsolataiban is méltó alternatívaként szerepeljen a minőségi aperitifek és röviditalok között - jelezte Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint.
A ProWein történetében először a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) közösségi standjának közvetlen szomszédságában lesznek elhelyezve az önálló standdal érkező magyar kiállítók, és megújult arculati elemekkel ösztönzik majd a magyar borok megízlelésére, megvásárlására a látogatókat - közölte Gál Zsombor, az MTÜ bor- és gasztromarketing főosztályvezetője. A tervek szerint a magyar borok mellett az MTÜ a magyar gasztronómia megismertetése érdekében kóstoltatásokkal és különleges cateringgel is készül.
A közlemény szerint az idei szakvásáron 60 ország 6615 kiállítója vett részt, több mint 58 ezer szakmai látogató érkezett 131 országból, hat év alatt 50 százalékkal sikerült a szervezőknek megemelni a ProWein események látogatóinak számát. A vendégek kétharmada csúcsvezető, és minden második látogató kereskedelmi üzletet is köt.