Budapest egyre vonzóbb turisztikai célpont. Ezt bizonyítandó a magyar főváros bekerült a legattraktívabb európai helyszínek közé. A Desztinációs Díjra benyújtott pályázati anyagban a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ leginkább a magyar főváros, a Duna királynőjének sokszínűségére, kulturális jelentőségére helyezte a hangsúlyt.
Pályázatához a „Híd az élményekhez” (Bridge to Experences) szlogent választott a Budát és Pestet összekötő impozáns hidakra, építészeti remekekre, valamint a szimbolikus, kulturális kapcsolódási pontokra utalva.
Budapestre mint kedvenc úti célodra az InterRail Facebook-oldalán adhatod le szavazatodat július 7-ig.
A pályázatot kiíró, 2001-ben létrejött Eurail Group az Eurail bérletek turisztikai marketingjéért és menedzsmentjéért felelős nemzetközileg elismert szervezet. Az Eurail és InterRail Passokat manapság Európa első számú utazási bérleteinek tartják, mivel a legszélesebb kínálatot és legnagyobb rugalmasságot biztosítják utazóközönségük számára.